Thursday, September 23, 2010

::Hari ini Hari Jumaat::Raya ke 15::

ini hari raya ke 15...jumaat..
penghulu segala hari...
actually nak cakap yang pegawai ofis i ni tibe2 dapat fon call dari kampung yang mak die telah kembali ke rahmatullah..mmg mak die tak sihat..tp takde la tau nazak or wat...tp tbe2 trus pg...

aku sampai skg terpikir2....
mcmane keadaan aku tuk hadapi bnd tu kalo aku kat tempat die..
pegawai aku tuh jalan trus tak ckp ape da...airmata tak mengalir...
cuma suara die sangat sebak...*suara sebak..betulkan?*
ok...tak smp 10 min pegawai kol die da masuk highway...
umangaii lajunye...
berita mcmni kadang2 tanpa kita sedar kan...
kite bwk kete mgikut hati...
dats y aku terpikir2 smp la ni...
mcmane agaknye aku...

so as manusia..atau sng ckp as anak...
even mak ayah kita sehat...
atau keluarga kita la sng cite...
even sehat..ajal maut di tangan ALLAH...
serahkan pada-NYA...


*Ya ALLAH..panjangkanlah umur kedua ibu bapa ku dan keluarga*

No comments:

Post a Comment