Wednesday, September 22, 2010

::Uit Lamenye Diam::

Yeah im back guys!!!
.
.
.
Lame gile kot aku tak update blog aku ni...
satu..kebusyan yang melampau..
dua..jiwa tak tenteram..
tiga..aku lupe password...
yang ketiga tu mmg btol sbenanye...
satu dan dua abaikan yang sbetolnye nombor tiga..
sebab aku memang pelupa even aku belum dikategorikan separuh abad..
aku masih dipanggil remaja or wanita maybe...
hek..*perasan la muka ko put*
.
.
hari-hari aku skang ni aku lalui dgn kegembiraan even terselit kesakitan..
disebabkan buah hati selalu ada di sisi so kesakitan tu terubat la kan...
*tak ko mmg miang*haha...
.
.
memandangkan masih lagi dalam mood beraya...
aku nak selitkan la sikit2 gambar raya aku aritu kat perak...
jom layan..



*hadiah raya pertama*



*happy family*


*gurl section*
.
.

cukup ler gambar ekk..
len kali sambung lagik...
last...
.
.
.
.
.
.
.




*d soulmate*

No comments:

Post a Comment